فروشگاه پرشين اسپرت فروشگاه پرشين اسپرت .

فروشگاه پرشين اسپرت

راهنماي خريد تردميل

خريد تردميل

در اين مطلب قرار ابتدا در مورد مزايا تردميل و تاثير آن بر روي سلامتي و لاغري توضيح دهيم سپس در مورد خريد انواع تردميل كاركرده ونو اطلاعاتي به شما ميدهيم و اين كه چطور بايد از تردميل استفاده كنيد و براي شروع،‌ بهتر است از چه تردميلي استفاده كنيد.

در پايان اين مقاله قصد داريم فروشگاه هاي معتبر اينترنتي كه در زمينه خريد و فروش انواع تردميل كاركرده فعاليت دارند رو معرفي كنيم تا شما به راحتي بتونين تردميل مورد نظرتون رو خريداري كنيد و يا تردميل كاركرده خودتون رو به بهترين قيمت به فروش برسونيد.

http://persiansport.net/ 

مزايا استفاده از تردميل

كار كردن با تردميل براي همه افراد در سنين مختلف ورزشي مناسب و راحت به شمار مي آيد. با تردميل به راحتي ميتوان در منزل ورزش كرد بدون اينكه زمان و هزينه اضافي صرف رفتن به باشگاه كرد.

سطح تردميل بسيار هموار و اصولي ميباشد به همين دليل برخلاف پياده روي و دويدن در پارك و مسيرهاي بيرون از خانه، با پستي‌ها و بلندي‌ها و موانع پيش‌بيني‌نشده روبه‌رو نخواهيد شد.

تردميل ها اطلاعاتي نظير ضربان قلب و ميزان كااري و به طور كلي اطلاعاتي در مورد وضعيت جسماني  كاربر ميدهند.

http://persiansport.net/ 

نحوه استفاده از تردميل

قبل از شروع كار كردن با تردميل اگردچار مشكلات كمر درد يا مفاصل هستيد حتما با پزشك متخصص در اين مورد مشورت كنيد.

براي كار كردن با تردميل ابتدا بايد كفش و لباس مناسب بپوشيد، سپس دست ها را به حالت دويدن عادي به طرفين بدن بگيريد.

بعضي از دستگاه‌هاي تردميل مجهز به يك ميله هستند و امكان اينكه وسوسه شويد طي دويدن روي دستگاه، آن ميله را با دست بگيريد، زياد است. پس حواس‌تان باشد كه اين كار را نكنيد.

شيوه كار كردن با پخش هاي ديجيتالي تردميل رو حتما ياد بگيريد زيرا اين كار باعث ميشود تا سطح شيب مناسب و سرعت مناسب به درستي تنظيم كنيد.

قبل از شروع كار كردن با تردميل پنج دقيقه بدنتان رو گرم كنيد. بعد از گذشته چند هفته از تمرين به صورت تصاعدي سرعت را افزايش دهيد اين كار را حتما با دقت انجام دهيد تا به شما آسيبي نرسد.

http://persiansport.net/ 

در هنگام خريد تردميل كاركرده يا نو به چه نكاتي بايد توجه كرد

تحمل حداكثر وزن

تردميل ها ظرفيت هاي متفاوتي دارند، پس قبل از خريد به ميزان وزن خود توجه كنيد.

تردميل ها تا سقف 180 كيلو گرم معمولا تحمل وزن دارند، شما بايد با توجه به استفاده (خانگي يا باشگاهي) تردميل خود را انتخاب كنيد.

قابليت جابه جايي راحت

اگر كم بود جا داريد قابليت جمع و تا شدن وسيله هم يكي از مهم‌ترين نكاتي است كه بايد ان را در نظر بگيريد.

البته چنين قابليتي در تردميل‌هايي با صفحات كوچك‌ وجود دارد. دقت كنيد كه كوچك بودن صفحۀ راه رفتن و دويدن مي‌تواند كارايي وسيله را كاهش بدهد. پس به ‌بهانه رسيدن به فضاي بيشتر در منزل، از كيفيت ورزش كردن‌تان كم نكنيد.

ضمانت نامه فروش

در هنگام خريد تردميل حتما به گارانتي دستگاه توجه داشته باشيد. مراقب باشيد كه برخي از گارانتي ها شرايط و بندهايي دارند كه بعد از خريد محصول و باز كردن جعبه‌ اش، از آنها مطلع ميشويد.

قبل از خريد اينترنتي يا از طريق فروشنده و خريداران ديگر دربارۀ بندهاي گارانتي اطلاعات كسب كنيد. اين اطلاعات باعث مي‌شود بدانيد ضمانت موتور، بخش‌هاي مختلف، تعميرات و تعويض قطعات تردميل با چه شرايطي انجام مي‌شود.

قيمت تردميل

تردميل وسيله ارزاني نيست و براي خريد ان حداقل بايد 4 ميليون را كنار بگذاريد، هرچقدر تردميل با كيفت تر و با امكانات بيشتر بخواهيد قاعدتا بايد هزينه بيشتر پرداخت كنيد درنظر گرفتن نيازهاي شخصي و فضايي كه مي‌توانيد در آن تردميل را نگهداري كنيد، از همه‌چيز مهم‌تر است.

http://persiansport.net/ 

سخن پاياني

همين طور كه در مقاله گفته شد براي خريد تردميل كاركرده يا نو بايد به نكاتي توجه كرد. در ابتدا مقاله قرار شد سايت هاي معتبر فروشگاهي رو معرفي كنم يكي از اين فروشكاه هاي معتبر در زمينه خريد و فروش تردميل كاركرده فروشگاه پرشين اسپرت مشهد كه تمامي محصولات اين فروشگاه 6 ماه گارانتي تعويض دارند اين فروشگاه واقع در مجتمع نيكا مشهد ميباشد من ادرس سايت اين فروشگاه رو در لينك زير قرار ميدم. اميدوارم اين مقاله به خريد شما در تردميل كمك كرده باشه...

براي دين سايت فروشگاهي اينجا كليك كنيد


برچسب: تردميل كاركرده-تردميل استوك-تردميل خانگي-تردميل باشگاهي-تردميل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۱۰ توسط:nima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :