فروشگاه پرشين اسپرت فروشگاه پرشين اسپرت .

فروشگاه پرشين اسپرت

زمان استفاده از تردميل

چقدر بايد روي تردميل بدويم؟

براي خيلي افراد اين سؤال به وجود مي‌آيد كه زمان استفاده از تردميل يا دوثابت چقدر است؟ آيا زمان استفاده از تردميل كاركرده و نو متفاوت است؟ چقدر از دستگاه به‌صورت مداوم مي‌شود استفاده كرد؟ آيا موتور تردميل استوك و نو براثر استفاده مداوم خراب مي‌شود؟ و خيلي سؤال‌هاي ديگر كه در ممكن است در ذهن شما به وجود آيد بيايد را قصد داريم در اين مقاله توضيح دهيم.

در پايان هم مانند مقاله‌هاي قبلي فروشگاه‌هاي معتبري كه سايت‌هاي معتبري هم دارند رو معرفي خواهيم كرد. با توجه به قيمت تردميل شايد خيلي از افراد توان خريد تردميل نو را نداشته باشند. ازاين‌رو ما سعي مي‌كنيم سايت‌هايي كه فروش انواع تردميل كاركرده همراه با گارانتي رادارند معرفي كنيم. در خريد تردميل كاركرده خيلي بايد دقت كنيد تا يك دستگاه خوب بخريد. براي كمك در خريد تردميل كاركرده هم براي شما توصيه مي‌بينم مقاله‌هاي ما در مورد خريد تردميل كاركرده و دست‌دوم حتماً مطالعه كنيد.

treadmill

زمان استفاده از تردميل

مدت‌زمان ورزش با تردميل كاركرده و نو به اهداف موردنظر بستگي دارد. شما ممكن است به دنبال كم كردن وزن يا لاغري باشيد، ممكن است به تقويت عضلات پا و افزايش استقامت بدن فكر كنيد. به هر صورت، شما مي‌دانيد از تردميل چه مي‌خواهيد، زيرا ذهنيتي روشن داريد و اهداف خود را به‌خوبي مي‌شناسيد.

كاهش وزن

معمولاً افراد براي سوزاندن كالري به سراغ دستگاه تردميل كاركرده يا نو مي‌روند. بسياري از تردميل ها مقدار كالري سوزي را با واردكردن مقدار سن، جنسيت و وزن فعلي به‌طور خودكار محاسبه مي‌كنند. اگر تردميل اين ويژگي را ندارد، مي‌توانيد از مانيتور نرخ ضربان قلب كه بر روي كنسول دستگاه است، استفاده كنيد. بااين‌حال، داشتن برنامه غذايي مناسب براي تنظيم مقدار كالري دريافتي و مصرفي بسيار مهم و ضروري است. براي كاهش وزن پيشنهاد مي‌كنيم حتماً مقاله ما در مورد لاغري با تردميل را مطالعه كنيد.

تنوع تمريني

نوع تمرين با تردميل‌ تعيين‌كننده مدت‌زمان استفاده از اين دستگاه هوازي است. اگر تمرين با شدت بالا را انجام مي‌دهيد، بايد به مدت 30 دقيقه به‌علاوه گرم كردن و سرد كردن و درمجموع 50 دقيقه با تردميل ورزش كنيد. همچنين، 15 دقيقه براي گرم كردن و 10 دقيقه براي سرد كردن بدن بعد از تمرين ضروري است. اگر به دنبال تمرين‌ها با شدت متوسط براي لاغري هستيد، 30 دقيقه كفايت مي‌كند.

شيب مناسب

اگر استفاده از شيب اصولي نباشد مشكلات زيادي به وجود مي‌آورد. هميشه مربي‌ها مثال اينترنت را براي شيب تردميل مي‌زنند كه هم مي‌تواند سازنده و مفيد باشد و هم مي‌تواند مخرب و زيان‌آور باشد. اگر استفاده صحيح از شيب را ياد داشته باشيد به‌هيچ‌عنوان زيان‌آور نيست. اگر فرد بدون آمادگي جسماني مناسب شروع به تمرينات شيب‌دار بكند قطعاً مشكلات و آسيب‌هاي جدي مي‌بيند

سرعت مناسب

ورزشكاران و مربيان حرفه‌اي هميشه توصيه مي‌كنند به‌جاي دويدن سريع روي تردميل زمان استفاده از تردميل را با يك سرعت مناسب بيشتر كنيد؛ زيرا دويدن سريع باعث خستگي زودرس شما مي‌شود؛ بنابراين توصيه مربيان دويدن نرم در سرعت متعادل در بازه‌هاي طولاني مي‌باشد. افراد مبتدي ورزش با تردميل مي‌توانند اهداف خود را بر روي 10، 15 و 20 دقيقه تنظيم كنند. سرعت دويدن نرم بايد ضربان قلب شمارا حداقل به ميزان 60 درصد بالا ببرد.

با بهبود شرايط فيزيكي بدن و كسب مهار كار كردن با تردميل مي‌توانيد سرعت‌بالاي 8 كيلومتر رو هم تجربه كنيد. در صورت مهارت و تجربه كافي مي‌توانيد از شيب اصولي هم استفاده كنيد. البته از شيب تردميل هم مزايا و معايبي دارد. در صورت توجه نكردن به اين مسائل باعث آسيب‌ديدگي و دردهاي كمر و زانو مي‌شود.

treadmill

درمان بيماري

برنامه پياده‌روي و دويدن روزانه بر روي تردميل كاركرده و نو مي‌تواند به جلوگيري و كنترل بسياري از بيماري‌هاي مزمن مانند بيماري‌هاي قلبي، ديابت و برخي از انواع سرطان كمك كند. قدم زدن و يا هر نوع ورزش هوازي مي‌تواند نرخ ضربان قلب، فشارخون و ميزان كلسترول را پايين بياورد، همچنين سطح قند خون را تنظيم مي‌كند. حتماً مقاله تردميل و درمان بيماري را مطالعه كنيد.

نتيجه‌گيري

در اين مقاله نتيجه گرفتيم مدت‌زمان استفاده از تردميل كاركرده و نو به هدف شخص بستگي دارد. اگر قرار است در خانه با تردميل كاركرده خانگي يا در باشگاه با تردميل كاركرده باشگاهي تمرين كنيم. ابتدا بايد هدف را براي خود مشخص كنيم. براي جلوگيري از آسيب با دستگاه تردميل حتماً مقاله راهنماي استفاده صحيح از تردميل را مطالعه كنيد. قبل و بعد از كار با تردميل استوك و نو حركات كششي را فراموش نكنيد. براي پياده‌روي و يا دويدن بر روي دستگاه هم حتماً از كفش مناسب استفاده كنيد.

با توجه به شرايط ارزي انتخاب يك تردميل كاركرده مناسب مي‌تواند خيلي مقرون‌به‌صرفه باشد. البته قبل از خريد تردميل كاركرده حتماً با آگاهي كامل و اطلاعات كامل خريد كنيد. يكي از مهم‌ترين عوامل در خريد تردميل كاركرده قدرت موتور و گارانتي دستگاه مي‌باشد. يكي از اين فروشگاه معتبر كه در مشهد در مجتمع نيكا فعاليت دارد و سايت پرفروش و معتبري هم دارد پرشين اسپرت مي‌باشد. محصولات اين فروشگاه همگي داراي 18 ماه گارانتي مي‌باشد. لينك سايت فروشگاه رو در انتها براي شما قرار مي‌دهم.

ديدن سايت معتبر فروش تردميل كاركرده كليك كنيد.


برچسب: تردميل كاركرده"تردميل استوك"تردميل باشگاهي كاركرده"تردميل خانگي كاركرده"تردميل دست دوم"تردميل"،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۸:۲۸ توسط:nima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :